tisdag 26 augusti 2008

Lina såklart

Det blev inget att rapportera om Herkules idag eftersom jag inte fick tag på inkörarna.

Harry har varit ute med Lina och han tyckte att hon var lugnare i sitt huvud och i sin gång än sist han red. Kul att han märker skillnad från dag till dag. Dom hade varit ner och spanat in skjutbanan. Jag vet att det finns en idé.....

Det har blivit mycket skriverier om Lina ett par dar men det är ju så med nyhetens behag.
Russen som faktiskt var först på den här bloggen frodas (fastän jag tycker att betes innehållet är minimalt) och mår finfint.
Den som jag faktiskt är mest impad av just nu är Najka för att hennes sociala kompetens har utvecklats så mycket utan att vi nästan har märkt det. Hon hälsar när jag kommer till hagen för att ganska raskt komma fram och vilja bli liiiite kliad. Det är med andra ord stor skillnad motför bara några månader sen då hon knappt bevärdigade oss med en blick och än mindre gick med på att man tog i henne. Nu vill hon vara med litegrann iallafall.

2 kommentarer:

karin sa...

Älgjakt till häst, kan det gå tro?

Najka är värd allt. Tänk att få hennes fötroende det måste vara högvinst. Fina Najka.
Kram och klapp och lite kli till er allihop.

Anonym sa...

nä, det är inte älgjakt som är idén, jag tror att det är harjakt som lockar.