tisdag 6 november 2007

russrapportering

Jag ligger lite efter i den dagliga russrapporteringen. Victoria har iallafall varit här och grejat med Disa. Longerat, utsäckning, hängt på ryggen och provat bett i munnen har dom två pysslat med.
Halmen i vindskyddet tycker alla russ att man ska äta och inte sova i vilket medför att alla magar ser ut som ballonger. Det går inte att ta miste på vems dotter Elvira är iallafall...
Snön har kommit och det börjar vara några minusgrader under nätterna. Russpälsarna växer och frodas så snart går det nog inte att se vad som är bak och fram på dom.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag gillar disa duktig ändå om jag känner hon eller nåt annat som jag vill på peka eller har ridit jag har smek namn knubben-knubbis disa-dissi lycko-lyckis elvira-elviris mylta-myltis najka-najkis